Echt gedachten lezen kan ik niet, maar ik weet wel waarom jij nu op deze pagina bent én waarom je klikt op deze blog.
Ik merk dat je sceptisch bent. Snap ik. Toch ga ik het doen.
Ok. Excuses, want wat is er te vinden op deze blogpagina?
Nou, niets.
Zo hoort dat bij een slecht-nieuws-gesprek; meteen en zonder opsmuk het slechte nieuws brengen. Daarna is het tijd voor context, nuance en toelichting.
De context. Deze website is kakelvers en ik heb simpelweg nog geen tijd gehad om mijn oneindige wijsheden op het digitale papier te plaatsen. Pure opvulling dit.
De nuance. Het is ook niet zo dat er helemáál niets staat. En vanuit de filosofie: niets is sowieso al iets... Net als nul ook een hoeveelheid is. Maar ik dwaal af. Ik hoop dat er op de rest van deze website al wat bruikbare info staat. En er is een kopje Downloads.
De toelichting. Wat je uiteindelijk hier kunt verwachten, zijn blogs over content marketing. Daarin ga ik kennis delen over dat onderwerp aan organisaties die daar hulp bij zoeken. Denk aan onderwerpen als: wat is 'resoneren', goede praktijkvoorbeelden, wel of niet een podcast maken, welke content formats kies je, moet je een e-book hebben, enzovoorts. En ja, dat is best een beetje à la Inception; content marketing over content marketing.
Goed, nu ben ik alsnog een soort van blog aan het schrijven. Alleen geen inhoudelijk waardevolle en dat wil ik niet. Dat ik überhaupt zo 'clickbaity' gestart ben, is niet mijn stijl. Dit soort experimentjes dan weer wel.
Bedankt voor het lezen en hou dit hier in de gaten voor verbetering!
Commentaires