Over mij
Hoe ik te werk ga
Het vermarkten van de expertise staat centraal: ik het ‘vermarkten’, jij de ‘expertise’. Ik heb ruime ervaring met het creëren van allerlei content. Ik doorgrond snel wat de waarde van een dienst of product is. Ik denk strategisch en vanuit een duidelijke visie.
Nog te abstract? Hier een stap concreter hoe dat eruit kan zien:
Samen met jou maak ik, als objectieve en kritische buitenstaander, scherper wat nu precies jouw onderscheidend vermogen is; ik review je waardepropositie. Daarmee bouw ik een raamwerk dat een onderlegger vormt voor de content. Die hang je op de muur. Ik (laat) onderzoek(en) welke relevante uitdagingen er zijn in het vakgebied en vertaal die tot actuele thema’s om over te publiceren. Dat wordt in een bruikbare planning gegoten: welke content wanneer, waar en hoe. Werkend met vaste formats en heldere richtlijnen, zorg ik dat de content overtuigend wordt. En blijft.
​
(Voor de liefhebbers; hieronder een 'good old' CV en mijn LinkedIn profiel.)
Wat ik het liefste doe
Content Strategie Nieuwsbrieven
E-books Interviews Events Blogs
Award inzendingen Infographics
Creatieve Initiatieven Eindredactie
Klantverhalen Content Formats
Goede voorbeelden
2019
'The Incomplete Guide to the Learniverse'
Dit e-book creëerden we om op 's werelds grootste beurs (...van de L&D-sector welteverstaan) om bezoekers te helpen alle trends, hypes en jargon te duiden op een speelse wijze. En natuurlijk liet het de waarde van de organisatie zien. Altijd handig, nooit af!
2018-2022
Award shows uit het vakgebied
Steeds meer sectoren hebben hun eigen 'awards'; verkiezingen voor de beste prestaties in het vakgebied. Een perfecte kans om de markt te laten zien dat je écht kwaliteit maakt. Samen met klanten deed ik inzendingen en won prijzen, tevens zat ik in de jury en presenteerde ik zelfs enkele shows.
2021
'The extreme learning makeover'
Tijdens de pandemie was het oppoetsen en renoveren van online trainingen een must. Als aanbieder van een online leerplatform gaven daarom met regelmaat allerlei praktische, innovatieve en inspirerende content die direct bruikbaar was en urgente uitdagingen aansprak. Content marketing zoals het hoort.
Werk en opleiding
2018-2022
Marketeer bij aNewSpring
Van content marketer en events coordinator tot editor-in-chief; bij online leerplatform aNewSpring deed ik ruime ervaring op met allerlei takken van de marketingsport.
KLIK HIER om een indruk te krijgen van de content die ik daar maakte.
doorlopend
Van Psychologie tot content marketing strategie
Qua opleiding begon het bij Psychologie en daarna heb ik allerlei trainingen en cursussen gevolgd; interviewtechniek, didactiek, onderzoek, CRM, content strategie en meer.
En een stukje persoonlijk
Ik zet momenteel de eerste stappen als zelfstandige in de wereld van marketing. Spannend, maar ik doe het met veel enthousiasme en ambitie. Ik geloof echt dat ik breed impact kan maken en veel bedrijven snel vooruit kan helpen.
Ik sta met open armen klaar voor alle samenwerkingen en creatieve ideeën. Iets moois bereiken of maken is mijn belangrijkste motivatie. Helemaal blij maak je me als dat het resultaat fris, anders en opmerkelijk moet zijn. Zonder wrijving geen glans.
​
Al met al voelt ondernemen als freelancer een logische volgende stap in mijn carrière. Ik heb altijd grote stappen gezet, risico genomen en nieuwe rollen snel eigen gemaakt. Eigen baas worden is een fantastische uitdaging om het beste uit mezelf te halen.
​
En buiten content marketing? Hardlopen (trails het liefst), voetbaltactiek, autocultuur, ik leer momenteel Spaans en ik ben de eigenaar van Gingerwear.
​